به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه شهر پل‌دختر با وقوع حادثه سیل به کانون توجه مردم کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهر تخریب و غیرقابل سکونت شده است و اکنون بنیاد مسکن نسبت به شناسایی خانوارها و کمک به‌آنها اقدامات خود را دنبال و مردم نیز بازسازی منازل را آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه لوازم خانگی اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان مردم توزیع و موجی از رضایتمندی در میان مردم قابل مشاهده است، اضافه کرد: ۱۰ هزار بسته حمایتی توسط رهبری به لرستان ارسال شده که پنج هزار و ۶۰۰ مورد از این بسته‌ها به پل‌دختر اختصاص یافته است.
امام‌جمعه پل‌دختر خاطرنشان کرد: هر چند از سراسر کشور اقشار مختلف به ویژه طلاب حضور داشتند اما قمی‌ها به ویژه طلاب شهر کریمه اهل‌بیت(س) به صورت ویژه در پل‌دختر کمک به سیل‌زدگان را دنبال کردند.
وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی مردم قم و موکب‌های این شهر که همچنان نیز در پل‌دختر فعالیت دارند قابل تقدیر است و مردم سیل‌زده هیچگاه این کمک‌ها را فراموش نخواهند کرد.