به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در سه سال گذشته تجربه‌های بسیار خوبی از نشست تولیت‌ها و نمایندگان اعتاب مقدس بدست آمده است.
وی با اشاره به اهمیت اجلاس اعتاب مقدس افزود: اگر بتوانیم برنامه‌های خوب و فاخری را در دستور کار قرار دهیم که خروجی رضایت بخشی برای زائران و مجاوران به همراه داشته باشد می‌توانیم بگوییم که به نتیجه رسیده‌ایم.
حسینی‌نژاد تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم اعتاب جهان را با یکدیگر متحد کرده و شاهد هم‌افزایی میان آنها باشیم باید برنامه جامعی را تدوین کرده و علاقه اعتاب سراسر جهان را به حضور در این اتحادیه افزایش دهیم.
وی اظهار داشت: علاوه بر نمایندگان اعتاب مقدس ایران قرار است در اجلاسیه فردا نمایندگان عتبه‌های مقدس عراق، سفیر این کشور و همچنین رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق حضور یابند.
مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ادامه داد: اجلاسیه اعتاب مقدس ایران از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد یافت.