به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، شهر مقدس قم در آستانه آغاز دهه کرامت و در شب میلاد با سعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، دختر هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم علیه‌السلام و خواهر شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام غرق در سرور و شادمانی است.

از امشب به مناسبت ایام پرسرور دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا میلاد امام رضا علیه‌السلام، در شهرهای مختلف کشور جشن‌های ویژه‌ای با محوریت مردم برگزار خواهد شد و شهر مقدس قم نیز به همین مناسبت مملو از زائرین و دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مسجد مقدس جمکران، اماکن متبرکه و بقاع امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و معابر و خیابان‌های شهر آذین‌بندی و نورافشانی شده و مردم با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در حال توزیع نذورات خود و شیرینی و شربت بین زائرین هستند.

جشن بزرگ میلاد بانوی کرامت نیز با همراهی هیئات مذهبی استان قم از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد و دسته شادی مردم و خادمین کریمه اهل بیت(ع) نیز از ساعت ۲۲، از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به طرف حرم مطهر حرکت می‌کند.

جشن‌های بزرگ دهه کرامت نیز از صبح میلاد بانوی کرامت، با برگزاری آیین خطبه‌خوانی با سخنرانی حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی، مولودی خوانی حاج میثم مطیعی و خطبه خوانی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی رحمت الله علیه حرم مطهر آغاز خواهد شد.

این روزها و شب‌ها به یمن قدم پربرکت بانوی کرامت، کریمه اهل بیت(ع)، اخت‌الرضا، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، شهر مقدس قم غرق در نور و شادمانی است و در و دیوار این شهر مملو از عطر آل‌الله و معنویتی الهی است.

قم گشته از شرافت معصومه با صفا

چون روضه بهشت برین گشته پرضیا

شاهان بدرگهش همه آورده التجا

بی‌شک که میرود ببهشت از ره عطا

یا فاطمه المعصومه … اشفعی لنا فی الجنه