به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و دست‌اندرکاران پروژه ضلع شرقی حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: وظایف و مأموریت‌های ما در نظام اسلامی از یک جوهره معنوی برخودار است به خصوص رسالت‌هایی که در حوزه‌های مرتبط با حرم‌های مطهر باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم اضافه کرد: افرادی که در این حوزه‌ها کار می‌کنند از معنویتی برخودار هستند که این معنویت لازمه خدمت به حرم‌های مطهر است و اگر فردی این نگاه معنوی را نداشته باشد اجر و مزدی که با آن نگاه به او می‌دادند برایش منظور نمی‌شود.
آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: گاهی برخی از افراد خارجی نیز زمانی که در مکان‌های مقدس فعالیت دارند یک نگاه معنوی دارند و اجر و پاداش معنوی را نیز دریافت خواهند کرد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مطرح کرد: ما بر اساس آموزه های قرآنی معتقد هستیم که بعد از مرگ فضایی گسترده‌تر و با شکوه‌تر برای ما فراهم می‌شود اما باید دنیا را مزرعه آخرت دانسته و این نگاه را در امور مختلف مورد توجه قرار دهیم.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: شفاعت اهل‌بیت(ع) شامل افرادی می‌شود که در دنیا کاری برای خلق خداوند متعال انجام داده باشند و در مسیر خدمت به خلق توجه به رضای خداوند متعال به انسان نیرو می‌دهد و غیرت انسان را به سوی هدف‌های عالی تحریک می‌کند