به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام مهدی احمدی ظهر امروز در دیدار سفیران کریمه با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه تمام بخش‌های آستان مقدس در اعزام سفیران کریمه مشارکت داشته‌اند، اظهار کرد: این برنامه با همت و مشارکت خادمان حرم مطهر در بخش‌های مختلف دنبال شده است.
وی از شناسایی نقاط ضعف برنامه سفیران کریمه یاد کرد و افزود: امیدواریم سال آینده با رفع نقاط ضعف و برخی خلاهای موجود بتوانیم گسترش حرکت سفیران کریمه را رقم بزنیم.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: سفیران کریمه از خادم به‌عنوان نماد خدمت‌گزاری به زائر، روحانی به‌عنوان نماد فعالیت دینی و فرهنگی آستان مقدس، مداح به‌عنوان نماد معرفی معصومین(ع) و پرچم حرم مطهر به‌عنوان نماد معنویت حرم مطهر تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: برای گردآوری عنایات و کرامات حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سفرهای سفیران کریمه گروهی تشکیل شده است تا بتوانیم این عنایات را مستندسازی و بعد از فرآوری محتوا در قالب‌های ادبی منتشر کرده و بتوانیم در دسترس علاقه‌مندان و محبان اهل‌بیت(ع) قرار دهیم.