به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که با حضور مدیران و مسئولان ادارات و نهادها در ساختمان اداری کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه عفاف و حجاب وظیفه ویژه‌ای دارد و دستگاه‌ها در این زمینه باید جدی ورود کنند و اهتمام ویژه به این مسأله داشته باشند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: انتظار ما خروجی راهکارهای عملیاتی از دستگاه‌ها و نهادها است و گزارش عملکرد مشکلی را برطرف نخواهد کرد.
آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که وظیفه استانداری مشخص کردن خروجی برای دستگاه‌های استان است، ادامه داد: در صورت وجود راهکارهای سازنده نتیجه حاصل خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: ما از پیشرفت‌ها و گام های برداشته‌شده ‌ بی‌خبر نیستیم، ولی باید توجه داشته باشیم که دشمن از راه فرهنگ وارد شده و فرهنگ دغدغه همگانی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به این‌که برای حفظ و تعالی فرهنگ کشور خون‌های بسیاری جاری شده و زحمات و هزینه‌های زیادی پرداخت شده است، گفت: باید طوری حرکت کنیم که بتوانیم جوابگوی اهل‌بیت(ع)، امام زمان(عج) و شهدا باشیم.
امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد: باید بدانیم در روز قیامت به ما براساس گزارش‌ها اجر نمی‌دهند و براساس کارها و عملکردها اجر و مزد خواهند داد.