آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به خريد برنج مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات، قيمت پیشنهادی خود را ارائه فرمایند.

شرایط و مشخصات مناقصه به شرح ذیل است:

  1. مقدار ۱۶۵۰۰۰ کیلوگرم (۱۶۵ تن) برنج ۱۰۰% ایرانی از نوع طارُم – هاشمی درجه یک، اختلاط ارقام مشابه از لحاظ پخت و ظاهر (مانند فجرو …) حداکثر ۵% ، کاملاً سالم و حداکثر ۳% شکسته و نیم دانه، بسته‌بندی شده در کیسه‌های نو (نخی) و یک شکل هر کدام به وزن ۲۰ کیلوگرم.
  2. مدت تحويل برنج حداکثر ۴۵ روز پس از انعقاد قرارداد است.
  3. بهاء کالا طی ۲ مرحله و بدین شرح پرداخت می‌شود:
    الف) ۲۰% قرارداد به‌صورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانت‌نامه معتبر مورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس.
    ب) الباقی مبلغ قرارداد پس از تحویل کامل جنس و تأیید دستگاه نظارت (مدیریت پشتیبانی).
  4. یک فقره چک به میزان کل بهاء کالا به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات اخذ که ۶ ماه پس از دریافت برنج‌ها و با تأیید دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) مبنی بر تطابق همه کالای ارسالی با نمونه اولیه قابل مسترد خواهد شد. در صورتی که در دوره ضمانت به تشخیص دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) مشخص شود که کیفیت برنج‌های ارسالی از حیث نوع، کیفیت و خلوص، یکسان و مطابق نمونه اولیه و شرایط مندرج در فرم پیشنهاد قیمت نیست، فروشنده موظف است تا علاوه بر جایگزین کردن برنج مورد تأیید با برنج متفرقه یا نامرغوب تحویلی، تمام خسارات وارده به آستان مقدس را طبق اعلام نظر دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) جبران نماید. تمام هزینه‌های حمل و بارگیری برنج برگشتی به عهده فروشنده است.
  5. محل تحويل برنج‌ها انبار مهمان‌سرای آستان مقدس قم واقع در طبقه منفی یک حرم مطهر بوده و هزينه بارگيری، حمل و تخلیه و چینش به عهده فروشنده است.
  6. نحوه تخلیه و چینش برنج‌ها در انبار طبق نظر دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) است.
  7. محل تسليم اسناد فرم پیشنهاد قیمت گلزار شهدا، خيابان شهيدان شاهرودی، بعد از خيابان شهيد سقايتی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم است. (از طریق پست و یا مراجعه حضوری).
  8. شركت كنندگان حداكثر یک هفته کاری پس از درج آگهی در روزنامه، برای ارائه پيشنهاد خود فرصت دارند. هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  9. قيمت‌های ارائه شده می‌بایست تا تاریخ ۱۵ مهرماه معتبر باشد.
  10. به پيشنهادات واصله به صورت سر باز، ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا، و دريافت پس از تاريخ مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  11. آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است. برنده مناقصه پس از پخت و تأیید برنج نمونه ارسالی ایشان توسط دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) مشخص خواهد شد. برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  12. مدت زمان تحویل برنج (۱۶۵ تن) در مدت ۴۵ روز است. چنانچه در طی زمان تحویل بر اساس نظر دستگاه نظارت قرارداد (مدیریت پشتیبانی) مغایرتی بین برنج نمونه و برنج تحویلی گزارش گردد، فروشنده موظف به برگشت جنس غیر قابل قبول به هزینه خود خواهد بود.
  13. آستان مقدس قم می‌تواند مقادير مندرج در مناقصه را تا ۲۵% افزايش يا كاهش دهد.
  14. قيمت پيشنهادی بايد به‌صورت عدد و حروف نوشته شود؛ در غير اين صورت پيشنهاد قيمت بررسی نخواهد شد.
  15. امضا کردن تمام صفحات الزامی‌ست.
برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۷۱۱۹۱۱۷ (آقای زبیدی) تماس حاصل فرمایید .
برای دانلود فرم‌ مناقصه بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.