موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد ۱۳۰ راس از میش های پرواری با میانگین وزنی ۵۵ کیلوگرم خود را در مزرعه عصمتیه واقع در شهرستان جعفریه ، از طریق برگزاری مزایده محدود، به فروش برساند؛ لذا با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص، شرکت‌ها و موسسات بازرگانی، دامداری و صنعتی می‌توانند ضمن بازدید از محل و ارزیابی با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را  به موسسه ارسال نمایند.

الف) شرایط عمومی و اختصاصی مزایده

  1. دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۲۲/۰۷/۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۹/۰۷/۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
  2. قیمت پیشنهادی و اسناد مربوط به مزایده، بایستی در پاکت دربسته و از طریق پست یا مراجعه حضوری به دبیرخانه مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه «به نشانی: قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه ۳» ارسال گردد.
  3. به پيشنهادات سرباز، مخدوش، فاقد مهر، امضا، مبهم و خارج زمان تعیین شده، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  4. مؤسسه در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
  5. متقاضی بایستی همراه با پیشنهاد قیمت، ضمانت شرکت در مزایده را به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در قالب چک معتبر (به تاریخ روز و در وجه «موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه») و یا از طریق واربزی نقدی به شماره حساب ۶۴۰۲۷۶۲۷۶  نزد بانک کشاورزی تحویل دبیرخانه موسسه نماید.
  6. ساعت بازدید از محل در ایام اعلام شده ازساعت ۸ لغایت ۱۲ می باشد و جهت بازدید می بایست با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۵۱۷۴۳۵ (آقای مهندس شکوهمند) هماهنگی لازم صورت پذیرد.
  7. در صورت انعقاد قرارداد خرید ، دام خریداری شده در محل تعیین شده توسط موسسه تحویل خواهد شد.

ب) هماهنگ کننده

آقای اسلامی پناه          2665-353-0912