به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در درس اخلاق مدیران و مسئولان آستان مقدس بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اهل‌بیت(ع) در همه گفتار و رفتار خود برای دیگران سرمشق هستند و دیگران باید به این بزرگواران تأسی کنند چراکه این افراد در طول زندگی به صورتی رفتار کردند که هیچ نقطه ضعف یا عذرخواهی مشاهده نمی‌شود.
وی از اهل‌بیت(ع) به‌عنوان مدیران جامعه انسانی نام برد و اضافه کرد: این بزرگواران تلاش می‌کردند تا هر کاری انجام می‌دهند مورد پسند خداوند متعال باشد به همین علت معنویت در همه رفتارها و گفتارهای این بزرگواران نقش اصلی را داشته است.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه امروزه عنصر معنویت کمتر در مدیریت مسئولان دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان به نقش معنویت در مدیریت جاهل هستند به همین علت از عنصر معنویت غافل می‌شوند و این غفلت موجب ناکامی آن‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه روحیه معنویت‌گرایی به اعمال انسان جهت می‌دهد، عنوان کرد: اگر کارمندی هم در حال خدمت در یک مجموعه است باید خدمت خود را برای رضای خداوند متعال انجام دهد، در این صورت بهترین خدمت را ارائه خواهد کرد و موجب نارضایتی مردم نمی‌شود.
آیت‌الله سعیدی یادآور شد: اگر کار برای خداوند متعال باشد هر فردی کار خود را به شیوه مطلوب انجام می‌دهد و در کار دیگران دخالت نخواهد کرد؛ اما اگر فردی به دنبال توسعه نفوذ و نشان دادن خود باشد به هر کاری دست می‌زند و بد دیگران را می‌گویند و از چارچوب خود فراتر می‌رود.
امام‌جمعه قم ادامه داد: افرادی که در آستان مقدس بانوی کرامت درحال خدمت هستند باید کارهای خود را با عنایت به رضای خداوند متعال و تکریم حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام دهند که در این صورت به موفقیت و سعادت خواهند رسید.