به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها‌السلام، ابراهیم اسلام‌پناه طی گفت‌وگویی در مورد برپایی موکب آستان مقدس بانوی کرامت در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این موکب همانند سال‌های گذشته خدمات خود را به زائران اباعبداالله‌الحسین علیه‌السلام در عمود ۱۰۸۰ ارائه خواهد داد.
وی افزود: امسال علاوه بر سال‌های گذشته و با توجه به مشکل بانوان در حوزه اسکان در ایام اربعین حسینی، موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله در نظر دارد خدمات بیشتر و بهتری را به بانوان زائر امام حسین علیه‌السلام ارائه کند که مهم‌ترین آن توسعه محل اسکان و استراحت بانوان در موکب است.
رییس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تفاهم با سازمان هلال احمر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین حسینی را یکی دیگر از اقدامات موکب آستان مقدس در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) سال گذشته بهترین موکب در زمینه خدمات درمانی معرفی شد.
وی یادآور شد: هزینه‌های موکب با استفاده از خیرین و مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود و نام حضرت معصومه سلام‌الله علیها به برکات این موکب افزوده است به همین علت مردم نیز به این موکب توجه و نگاهی ویژه دارند.