به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد در همایش پویش بزرگ بانوان اربعین طی سخنانی با اشاره به اینکه خدمت به اهل‌بیت(ع) به ویژه امام حسین علیه‌السلام عامل عاقبت به خیری انسان است، مطرح کرد: محبت به اهل‌بیت(ع) در زندگی دنیا و آخرت از انسان دستگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: خدمت به اهل‌بیت(ع) هرچند که ممکن است از نظر مردم اندک باشد اما همین خدمت‌ها نزد خداوند متعال ارزش فراوانی داشته و سبب عاقبت به خیری انسان می‌شود.

کارشناس معارفی حرم مطهر با تأکید بر اینکه خدمت به امام حسین علیه‌السلام بزرگ‌ترین افتخار و عزت مؤمن است، ادامه داد: بانوان مؤمن و مسلمان در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم فرزندان خود را نذر راه حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام و امام زمان (عج) کردند و در این همایش نیز این بانوان با فرزندان در آغوش با کمک به موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها نشان داده‌اند که نه تنها با جان بلکه با مال نیز برای سربازی و خدمت به امام حسین علیه‌السلام و امام زمان(عج) آماده هستند.

فرحزاد عنوان کرد: محبت به امام حسین علیه‌السلام کیمیای نایابی است که خداوند در دل مؤمنان قرار داده و به حق همین محبت و ارادت به امام حسین علیه‌السلام است که انسان‌ها از آتش عذاب نجات‌یافته و بر کشتی نجات امام حسین علیه‌السلام سوار می‌شوند.

وی یادآور شد: خدمت به امام حسین علیه‌السلام انسان را ارزشمند می‌کند؛ بنابراین مردم تا جایی که می‌توانند باید در بزرگداشت مجلس عزای امام حسین علیه‌السلام و خدمت در این مجالس تلاش کنند.