به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نجفی ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه ما فعالیت دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) را از بیت این شخصیت دینی آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بیت علامه را بازسازی کرده و بنام این شخصیت فعالیت‌‌های قرآنی را گسترش داده‌ایم.
وی با بیان اینکه کلاس‌های مختلف تفسیری و حوزوی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) دنبال می‌شود، اضافه کرد: دوره‌های یک ساله مهارت‌های بیان تفسیر نیز با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب هر ساله با تدریس اساتید برجسته حوزه در این مجموعه برگزار می‌شود.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اشاره به فعالیت‌های دارالقرآن امام علی علیه‌السلام تصریح کرد: این مجموعه نیز بزرگ‌ترین مسابقات کشوری حفظ را با حضور قرآن‌آموزان در مسجد مقدس جمکران دنبال می‌کند.
وی از حمایت‌های مراجع تقلید از دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) یاد کرد و گفت: این افراد نگاهی ویژه به بیت و دارالقرآن این شخصیت بزرگوار دارند و در برنامه‌های مختلف این مجموعه حضور یافته و به ایراد سخن پرداخته‌اند.