به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه انگیزه امام حسین علیه‌السلام از قیام عاشورا نان، مال و مادیات نبود، اظهار کرد: انگیزه ایشان احیای دین خداوند متعال بود به همین علت جان، مال و همه چیز را در این مسیر فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز در راستای رفع یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم درحال تلاش است، اضافه کرد: نهادها بر اساس وظایفی که بر عهده آن‌ها گذاشته می‌شود وظایف، ممنوعیت‌ها و مجوزهایی برای انجام عملکردهای مبتکرانه دارند و انجمن خیرین مسکن‌ساز باید در ساز و کار خود به عملکردهای مبتکرانه نگاهی ویژه داشته باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: نهادهایی که برای رضای خداوند متعال و از روی علاقه تشکیل می‌شود امکان نوآوری و ابتکار را دارند که این نوآوری‌ها و ابتکارها موجب پیشرفت و موفقیت می‌شود.

وی تسهیل در روند فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز را نیازمند انجام هماهنگی‌هایی در سطح ملی دانست و گفت: مسئولان ملی با خیرین مسکن‌ساز هم‌یاری کنند تا این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های ملی بتواند حرکت‌های گسترده‌تری را در راستای کمک به نیازمندان رقم بزند.