به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد در گفت‌وگویی با تسلیت ایام ماه صفر، ماهع اسارت اهل‌بیت(ع)، به مشکل خیابان بهار واقع در ضلع جنوبی حرم اشاره کرد و گفت: دسترسی زائران از خیابان بهار به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با مشکل جدی روبرو شده و این مسأله تبدیل به یک دغدغه اجتماعی شده است.
معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت افزود: با تصمیم نیروهای خدوم و زحمتکش پلیس راهور و دیگر ارگان‌های دست‌اندرکار تردد در این خیابان بسیار محدود شده، گرچه هدف از این اقدام سر و سامان دادن به این محدوده بوده و مشکل ترافیک نیز برطرف شده، ولی مشکلاتی را نیز در پی داشته است.
وی با تأکید بر این‌که آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این تصمیم‌گیری هیچ نقشی نداشته است، ادامه داد: این‌که عوام و خواص در تصمیم‌گیری‌ها از یکدیگر تفکیک شوند مورد پسند حرم بانوی کرامت نیست و حرم مطهر همیشه تلاش دارد زمینه ارائه خدمات حداکثری به زائران و مجاوران حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به نحو احسن فراهم کند.
محمودنژاد با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در خیابان بهار که مشکلاتی را برای زائران ایجاد کرده و موجب شده که زائران به حرم مراجعه کرده و مشکلات خود را منعکس کنند، خاطرنشان کرد: در همین راستا ضمن تشکر از عزیزان پلیس راهور، شورای ترافیک، شهرداری، استانداری و ارگان‌های مرتبط که امور را تسهیل کردند، خواستاریم که در میدان عمل نیز خلل‌های ایجاد را برطرف و حل و فصل کنند.
وی افزود: طی جلساتی که با ارگان‌های مختلف از جمله پلیس راهور و شورای ترافیک داشتیم قول‌هایی برای رفع مشکلات این خیابان و تسهیل امور زائران داده شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته فضای ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای همگان فراهم شود و هیچ تفاوتی بین افراد جهت زیارت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) نباشد.