به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام مجید منتظرزاده در دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدي، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به حضور برخی نیروها در پیاده‌روی اربعین، بیان کرد: زیارت اربعین یکی از شاخص‌های مؤثر در بحث ارتقاء معنوی نیروها است و در ماندگاری افراد و نظام اسلامی تأثیرگذار است.
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام افزود: تیپ ۸۳ امام صادق علیه‌السلام از نهادها و سازمان‌هایی است که از الطاف خفیه الهی برای نظام به شمار می‌رود و در دوران دفاع مقدس نقش قابل توجهی را ایفا کرد.
وی با بیان این‌که شاکله اصلی تیپ از ابتدای تأسیس همچنان حفظ شده و پشتوانه‌ای قوی برای نظام اسلامی است، ادامه داد: تیپ امام صادق علیه‌السلام متشکل از روحانیان انقلابی، مکتبی و ولایت‌مدار است.
حجت‌الاسلام منتظرزاده خاطرنشان کرد: تلاش داریم بتوانیم در تیپ امام صادق علیه‌السلام با تربیت نیروهای انقلابی لسان گویای اسلام و انقلاب را تقویت کنیم.
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام اظهار کرد: روحانیت شیعی همیشه جلودار است و نگاه تیپ نیز همین است که روحانیت در جریان‌های مختلف نظام اسلامی ظهور و بروز داشته باشد.
وی افزود: بنا داریم معایب و نواقص موجود در تیپ امام صادق علیه‌السلام را تک‌رقمی کرده و به پایین‌ترین سطح برسانیم و در مقابل ظرفیت‌ها را افزایش داده و شاخص رشد کمی و کیفی برنامه‌ها را افزایش دهیم.