به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد امشب در بیست و ششمین نشست قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی یک مأموریت کشوری و ملی را دنبال می‌کند.

وی از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم پرداختن به مباحث مرتبط با شهر مقدس قم اضافه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی برای شهر قم بودجه ویژه‌ای را اختصاص داده و در این راستا نیز یک قرارگاه منسجم تشکیل شده است تا بتوان از ظرفیت دفتر تبلیغات برای رسیدن به تحول و تغییر مورد نظر رهبری در قم استفاده کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ارتباط مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی با گروه‌های تبلیغی و مردمی عنوان کرد: هفت نقطه محوری را با هماهنگی سپاه استان قم مشخص کرده و گروه‌های تبلیغی را در این نقاط مستقر کرده‌ایم و در حد توان از دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه قم و بسیج نیز حمایت‌های لازم را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تقویت گروه‌های مردمی را مهم‌ترین راهکار برای رسیدن به نتیجه در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: هر چند وضعیت ظاهری قم از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است اما عملکردهای ما باید به صورت ریشه‌‌ای و تربیتی باشد تا بتواند مشکل ظاهر را نیز رفع کند.

روستاآزاد از شناسایی ۱۵ منطقه آسیب‌پذیر در قم یاد کرد و گفت: باید گروه‌های مردمی فعال در این مناطق شناسایی شود تا بتوانیم اقدامات تاثیرگذاری را با محوریت این گروه‌ها دنبال کنیم.