به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علی افتخاری طی گفت‌وگویی از پذیرش و ثبت نام ایستگاه‌های صلواتی و مواکب به مناسبت سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم و رحلت شهادت گونه این بانو خبرداد.

وی اضافه کرد: پذیرش و ثبت‌نام نهایی از این مواکب بعد از بررسی فیلترهای امنیتی و بهداشتی و همچنین هماهنگی‌های لازمه به صورت مکاتبه با مسئولان مربوطه در شهرداری قم انجام خواهد شد.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت تاکید کرد: محل استقرار این مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بعد از ثبت‌نام نهایی  و تایید عوامل مربوطه، در داخل حرم مطهر و همچنین محیط پیرامون حرم بانوی کرامت خواهد بود.

رئیس اداره خدمات زائر حرم بانوی کرامت یادآور شد: این مواکب در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائرین پذیرایی خواهند کرد و با توجه به اینکه سال گذشته حدود ۳۵ موکب ثبت‌نام کرده بودند پیش بینی می‌شود امسال این آمار روند افزایشی داشته باشد.

افتخاری افزود: مسئولان و نیروهای این مواکب از دو ملیت ایرانی و عراقی هستند و بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۰ موکب در داخل صحن‌های حرم مطهر و مابقی نیز در محیط پیرامون حرم بانوی کرامت مستقر خواهند شد.