به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری طی گفت‌وگویی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «درّ عصمت» هم‌زمان با ایام رحلت بانوی کرامت خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه فراگیران نوجوان و بزرگسال خواهر و برادر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقه کتابخوانی «درّ عصمت» با هدف آشنایی با زندگانی و شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و اهداف هجرت ایشان برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) با بیان این‌که منبع این مسابقه برای نوجوانان جزوه «درّ عصمت» و برای بزرگسالان کتاب «درّ عصمت» پیش‌بینی شده است، ادامه داد: به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آزمون این مسابقه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.
غفاری بیان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و تهیه کتاب مسابقه می‌توانند به واحد معارف برادران مراجعه کنند.
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) افزود: در ایام معصومیه و رحلت بانوی کرامت همچنین دوره آشنایی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها، غبارروبی و ختم قرآن و صلوات برگزار خواهد شد و سفیران قرآنی کریمه نیز به مدارس و مساجد استان اعزام می‌شوند.