پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها_ السلام علیک یا بنت رسول‌الله ، السلام علیک یا بنت فاطمة وخدیجة، السلام علیک یا بنت امیرالمومنین علیه‌السلام، لحظه‌های دلتنگی پر می‌شود با حضورتان ای اسطوره معصومیت و پاکی، فاطمةالمعصومة، شما را فاطمه ثانی خوانده‌اند، همسنگ و هم ردیف با معصومان(ع).

همچون مادرتان زهرا سلام‌الله علیها طبیب دل‌شکستگان و دلباختگان هستین، دل هر رهگذری گره می‌خورد با نگاهتان، عاشقان و دلباختگان رنج سفر و دوری راه را، با جان و دل خریدارند، تا لحظه‌ای کنار ضریحتان نگاهشان گره بخورد به نگاهتان، کرامتتان کوچک و بزرگ، پیر و جوان، غنی و فقیر نمی‌شناسد همه را همچون مادری دلسوز و مهربان نوازش می‌کنید.

خادمان پروانه‌وار گرد وجودتان می‌گردند، گرمای حضورتان میان زائران وخسته‌دلان  با اشک شوق در هم می‌آمیزد . رهگذران که به حریم حرمتان نزدیک‌تر می‌شوند، قدم‌هاشان سستی، پیری و بیماری را فراموش کرده و قوت و سرعت می‌گیرد. همچون عاشقی که به وصال معشوق می‌رسد در پوست خود نمی‌گنجد.

ای شفیعه، مقام شفاعت فقط شایسته چون شمایی است، ای اخت‌الرضا(س)، بهشت واجب می‌شود بر آنکس که شما را در قم زیارت کند ، وجودتان مایه برکت است، گاه فکر می‌کنم همچون شمعی با سوختنتان نور می‌دهید به قلب رنجوران و در راه ماندگان،.

اما لحظه دل کندن سخت است برای زائران، اشک امانشان را بریده، هر قدم که بر می‌دارند برای رفتن، دوباره به عقب برمی‌گردند و نگاهشان را  معصوم‌وار گره می‌زنند به ضریح طلاییتان، دیگر خود را فراموش کرده در وجودتان آب شده‌اند، اما انگار سبک شده‌اند از سختی روزگار و با اشک شوق و امید دیدار دوباره شما را با تمام وجود می‌خواهند.