به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، این دوره‌ها شامل تفسیر قرآن، حدیث‌خوانی اصول کافی، امام‌شناسی(زیارت جامعه کبیره) و اخلاق است که زیرنظر اساتیدی همچون فقیهی، گنجی، مسعودی خمینی و رضا محمدی در مدرس شماره ۵ شبستان نجمه‌خاتون(س) حرم مطهر برپا می‌شود.
دوره تفسیر قرآن با تدریس استاد فقیهی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، رأس ساعت ۸ تا ۹ صبح برپا می‌شود و دوره حدیث‌خوانی اصول کافی نیز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ زیرنظر استاد مسعودی خمینی تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.
در دوره امام‌شناسی که سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۱ برپا می‌شود، استاد گنجی مباحث امام‌شناسی را با بهره‌گیری از زیارت جامعه کبیره تشریح می‌کند.
دوره اخلاق مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) نیز روز‌های شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با حضور استاد رضا محمدی برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، آموزش معارف قرآن و حدیث به ‌صورت حضوری و غیرحضوری در دو بخش خواهران و برادران برای رده‌های سنی هشت سال به بالا در گرایش‌های علوم و فنون قرائت، حفظ قرآن، معارف قرآنی و حدیثی و تربیت و مربیان انجام می‌پذیرد.