به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های حوزه فوریت‌های پزشکی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) پرداخت و گفت: در این حوزه، بیش از ۲۰۰ کارشناس پرستاری و بهیار اتاق عمل در بخش آقایان و خانم‌ها فعالیت دارند.
وی افزود: در بخش فوریت‌های پزشکی که در حرم مطهر بانوی کرامت مستقر است تمام نیروها به صورت افتخاری فعالیت دارند و در دو شیفت صبح و عصر به زائران و مجاوران آستان مقدس ارائه خدمت می‌کنند.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: کارشناسان و بهیاران حوزه فوریت‌های پزشکی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در روزهای تعطیل و به ویژه مناسبت‌های خاص نیز حضوری فعال دارند و به مراجعه‌کنندگان خدمت‌رسانی می‌‌کنند.
وی با بیان این‌که بخش فوریت‌های پزشکی یکی از زیرمجموعه‌های بخش درمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به شمار می‌رود،‌ خاطرنشان کرد: این بخش در کنار درمانگاه متکفل خدمات‌رسانی درمانی بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران بانوی کرامت است و با همین هدف نیز راه‌اندازی شده است.
عباسیان در پایان به خدمات درمانی دارالشفاء حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز اشاره کرد و گفت: در طول شبانه روز بیش از سه هزار خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحدهای رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و غیره ارائه می‌شود.