به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا از همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: این مصیبت بزرگ را به همه کسانی که عاشق دین و ولایت هستند از یک جهت تسلیت می‌گویم که چهره‌ای انقلابی، ولایی و مردمی همچون سردار سلیمانی و همرزمان را از دست دادیم و یک سو تبریک عرض می‌کنم که مکتب اهل‌بیت(ع) تربیت‌کننده فرزندانی است که دفاع از قرآن و مکتب می‌کنند و اهل‌بیت(ع) را اسوه خود قرار داده و جان و مال خود را فدا می نمایند.
وی با بیان این‌که ایران اسلامی هیچ‌گاه جنگ‌طلب نبوده و براساس رهنمودهای قرآن و عترت آغازکننده جنگ نخواهد بود، افزود: ولی با توجه به همین قرآن، با متجاوزین به حریم دین، قرآن و مردم با شدت مواجهه خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: قرآن می‌فرماید «قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ؛ با آنان بجنگيد خدا آنان را به دست‏ شما عذاب و رسوايشان مى ‏كند و شما را بر ايشان پيروزى مى ‏بخشد و دلهاى گروه مؤمنان را خنك مى‏ گرداند».
وی خاطرنشان کرد: امروز همه مردم ایران به خصوص خاندان معظم شهدا که در این حادثه بزرگ، خطرناک و غیرقابل توجیه آسیب دیدند، خواستار مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که خداوند وعده نصرت و یاری به مؤمنان داده است، گفت: مسئولان نظام با نصرت الهی و حمایت همه‌جانبه این مردم تا انتقام خون شهدا را نگرفته‌اند از پای ننشینند.
وی افزود: ما در این قلب‌هایمان غیض و خشم از آمریکاراداریم؛ صبوری می‌کنیم ولی کم‌کاری در برابر شهدا را تحمل نخواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر این‌که وعده الهی نزدیک است، بیان داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام در راستای تحقق مطالبات رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا رسیدن به هدف نهایی تمام تلاش خود را به کار گیرند.