به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه «حضور تا ظهور» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای به تصویر کشیدن دستاوردها و تاریخ انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در صحن صاحب‌الزمان(عج) از ۱۶ بهمن‌ماه برپا شده و تا ۲۵ ماه جاری میزبان زائران و مجاوران آستان مقدس خواهد بود.

جایگاه ادبیات کودک و نوجوان در دوران بعد از انقلاب طی نشست ادبی جوانه‌های انقلاب جمعه شب ساعت ۱۹ با حضور جمعی از نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان در نمایشگاه «حضور تا ظهور» بررسی می‌شود.

همچنین، ساعت ۱۹ شنبه ۱۹ بهمن‌ماه نیز نشست داستان اهل‌بیت(ع) با موضوع بررسی مبانی داستان‌نویسی در مورد اهل‌بیت(ع) با حضور مریم راهی نویسنده کتاب «یوما» برگرفته از داستان زندگی حضرت خدیجه(س) و رضا وحید نویسنده مجموعه داستان عاشورایی «نان خون» در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «حضور تا ظهور» دوشنبه ساعت ۱۹ نیز در قالب نشست داستان انقلاب از نویسندگانی مختلف انقلابی از جمله محمدرضا شرفی خبوشان برنده جایزه جلال آل احمد و سید عذرا موسوی برگزیده جشنواره سوره در راستای بررسی چهار دهه داستان‌نویسی انقلابی میزبانی خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود، این نشست‌ها به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی و با مشارکت معاونت فرهنگی آستان مقدس و انتشارات زائر برگزار می‌شود و حاتم ابتسام مجری این سه نشست ادبی خواهد بود.