آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به خرید، نصب و راه اندازی هواساز مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادی خود را به شرح ذیل اعلام فرمایند.

الف) مشخصات اختصاصی کالا :

آگهی مناقصه هواساز اسفند ماه ۱۳۹۸

ب) شرايط عمومی

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ به مدت یک هفته کاری ( پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۷ ) خواهد بود. دریافت اسناد از طریق پرتال اینترنتی آستان مقدس به نشانی amfm.ir و یا به‌صورت حضوری از دبیرخانه آستان صورت پذیرفته و تحویل اسناد به دبیرخانه آستان مقدس به نشانی قم، خيابان چهارمردان، خيابان شهيدان شاهرودی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم می‌باشد.
  2. متقاضی متعهد می‌گردد که قيمت‌های ارائه شده ایشان تا پایان اسفند ماه معتبر باشد.
  3. پیشنهادهای واصله حداکثر ۱۰ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مجتمع اداری آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاری پس از دعوت (تلفنی یا کتبی) جهت انعقاد قرارداد به مديريت حقوقی آستان مقدس ( به آدرس فوق‌الذكر در بند شماره۱) مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده ایشان به نفع آستان مقدس ضبط و از نفر دوم دعوت به‌عمل خواهد آمد. درصورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت پنج روز كاری پس از دعوت، سپرده وی نيز به نفع آستان مقدس ضبط خواهد شد. برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد و تحویل کالا نشوند، سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  4. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ بانک ملت به نام آستان مقدس قم می‌باشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت كنندگان اول و دوم بعد از برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها به ايشان مسترد خواهد شد.
  5. برنده مناقصه می‌بایست هنگام عقد قرارداد یک فقره چک و یا ضمانتنامه بانکی به مبلغ کل قرارداد به‌عنوان ضمانت انجام تعهدات در وجه آستان مقدس به خریدار تحویل نماید که پس تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی) و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی مسترد خواهد شد. آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است.
  6. مبلغ قرارداد طی ۳ مرحله و بدین شرح پرداخت می‌شود:
    الف) ۵۰٪ قرارداد به‌صورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانت‌نامه معتبر مورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس در هنگام عقد قرارداد.
    ب) ۳۰٪ هنگام تحویل هواساز و با تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی) در صورت عدم دریافت پیش پرداخت مبلغ پرداختی در این مرحله ۸۰٪ قرارداد خواهد بود.
    ج) ۲۰٪ پس از نصب و راه اندازی هواساز و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی کلیه هزینه‌های نیروی انسانی و ماشین آلات مربوط به بارگیری، حمل و نصب به‌عهده فروشنده است.
  7. مدت قرارداد (تحویل، نصب و راه اندازی) حداکثر ۳ ماه خواهد بود که با توافق طرفین قابل تمدید می‌باشد. مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت در سامانه مربوط، جداگانه پرداخت خواهد شد.
  8. به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  9. آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
  10. هزینه درج آگهی به‌عهده برنده مناقصه می‌باشد .
  11. کلیه هزینه‌های نیروی انسانی و ماشین آلات مربوط به بارگیری‌، به‌عهده فروشنده است. هزینه حمل و تخلیه به‌عهده خریدار می‌باشد.
  12. کلیه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد به‌عهده فروشنده می‌باشد‌. آستان مقدس هیچ‌گونه اضافه پرداختی جز مبلغ قرارداد از این حیث پرداخت نخواهد کرد .
  13. مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت در سامانه مربوط، جداگانه پرداخت خواهد شد .
  14. پاکت اسناد شامل ۳ پاکت خواهد بود:
    پاکت الف: فیش واریزی یا مستندات سپرده شرکت در مناقصه
    پاکت ب: حاوی گواهی نامه‌ها، مدارک فنی هواساز، آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی، مدارک رسمی مبنی پرداخت ماليات بر ارزش افزوده به مراجع ذيربط، رزومه مرتبط فروشنده و …
    پاکت ج: فرم پیشنهاد قیمت (فرم حاضر)، بوده و از طریق پست ارسال شده و یا با مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه آستان مقدس گردد. آدرس تحویل حضوری و یا ارسال پستی پاکت مناقصه عبارتست از: قم، خيابان چهارمردان، خيابان شهيدان شاهرودی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم.
  15. به قیمت پیشنهادی تحت هیچ شرایطی هیچ‌گونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، جنس، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده فروشنده است.
☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌های
۳۷۱۷۵۸۵۰ – ۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۴۳۹۶ ( آقای مهندس زینلی) تماس حاصل فرمایید.
برای دانلود فرم‌ مناقصه بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.