به گزارش پایگاه خبری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حسن عندلیب در آیین آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: از ابتدای شیوع بیماری چهار درمانگاه سیار را در استان قم مستقر کردیم و روزانه میانگین هزار نفر را ویزیت و داروی رایگان داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در استان قم طی۲۰ روز بیش از ۲۰ هزار نفر ویزیت شده و دارو رایگان دریافت کرده‌اند، افزود: با توجه به ایام عید ضدعفونی معابر استان با همکاری گروه‌های جهادی انجام گرفت و ۱۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع شد که این عملیات با همت گروه‌های جهادی و بسیج انجام شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم مطرح کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات مقرر شد که یک میلیون بسته غذایی در سراسر کشور و از این تعداد، ۱۵ هزار بسته غذایی در استان قم میان نیازمندان و آسیب دیده‌گان از ویروس کرونا توزیع شود.

وی با بیان اینکه شروع این زرمایش از اماکن مقدس و متبرک در پنج استان تهران، قم، مشهد، شیراز و سیستان و بلوچستان است، اظهار کرد: علاوه بر تعداد بسته‌های مورد نظر، هر اندازه که مردم و خیران در ادامه کار به این رزمایش کمک کنند به همان میزان نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نیازمندان کمک خواهد کرد و کمک‌ها افزایش خواهد داشت.