به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال اردکانی طی گفت‌وگویی به تولید بیش از ۱۰۰ کلیپ ویژه دهه کرامت در اداره بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اشاره و اظهار کرد: این کلیپ‌ها به هفت زبان انگلیسی، ترکی، عربی، اسپانیایی، اردو، تایی و آذری تولید شده است.

وی افزود: در بخشی از این کلیپ‌ها به موضوع مراحل زندگی حضرت معصومه سلام‌الله علیها شامل بشارت، ولادت، فضیلت، ولایت، مرارت، عبادت، شهادت و زیارت به زبان‌های مختلف پرداخته شده است که ضبط آن انجام شده و در مرحله تدوین قرار دارد.

رئیس اداره بین الملل آستان بانوی کرامت خاطرنشان کرد: علاوه بر این کلیپ‌ها کلیپ‌هایی با موضوع فضیلت و جایگاه دختر در اسلام از نگاه معصومین(ع) در دست تولید داریم که به زبان‌های انگلیسی، اردو، تایی، اسپانیایی و عربی می‌باشد و در حال آماده سازی برای دهه کرامت است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هشتک‌های متناسب دهه کرامت به زبان‌های مختلف  انتخاب شده که برای این هشتک‌ها در سایت و شبکه‌های اجتماعی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها تأمین محتوا می‌شود.

اردکانی اضافه کرد: این هشتک ها عبارت از اسپانیایی #Su_padre_da_la_vida_por_ella، تایی #รักลูกสาวสุดชีวิต، انگلیسی #my_daughter_my_life، اردو #تمہارا_باپ_تم_پر_قربان و عربی #فداها_ابوها است.