به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سفیران کریمه اهل بیت(س) در سفر به استان اصفهان در برنامه تلویزیونی خانواده از شبکه سیمای استانی با موضوع خانواده، دخترداری و تربیت فرزند حضور پیدا کرده و این برنامه با نمایش پرچم گنبد مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها رنگ و بوی فاطمی گرفت.

از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در استان اصفهان دیدار و تجلیل از خانواده شهید مهدی اسحاقیان از شهدای هواپیمای اوکراینی، حضور بر سر مزار و منزل شهید حججی و تجلیل از خانواده این شهید و حضور در مراسم جشن شب میلاد حضرت معصومه در مسجد امام سجاد علیه‌السلام بوده است.

ادامه برنامه های سفیران کریمه، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در منزل جانباز مهدی امان‌اللهی و منزل شهید جواد محمدی درشب میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها با همراه داشتن پرچم آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و توزیع متبرکات این آستان بوده است.

در روز میلاد نیز سفیران کریمه با حضور در دفتر امام جمعه اصفهان به تجلیل از زحمات گروه‌های جهادی، کادر پزشکی و خدماتی، پرستاران و غسال‌های زن و مرد فوت شدگان کرونایی پرداختند.

حضور در منزل مادر شهیدان اعرابی، منزل آیت الله ناصری، حضور در معاونت اطلاعات سپاه، حضور در پادگان ۱۵ خرداد برای جشن روز ولادت، حضور در منزل سردار شهید قاضی و حضور در مراسم غبارروبی امامزاده ابراهیم بن موسی معروف به امامزاده نرمی از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها بود.

همچنین حضور در مراسم جشن با حضور بیش از هزار دختر و پدر در باغ بانوان اصفهان و حضور در مراسم جشن شهرگز در میدان اصلی شهر و سپس حضور در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی جهش تولید در شهرگز به همراه مولودی خوانی و سخنرانی از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در استان اصفهان بوده است.