به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت.الاسلام محسن آمره از تکریم اصحاب رسانه استان قم شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و فعالان شبکه‌های مجازی در استان قم به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

وی افزود: به پاس خدمات صادقانه و شایسته اصحاب رسانه در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) بیش از ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه از ۱۲۵ مجموعه رسانه‌ای با دریافت غذای تبرکی حضرت به برای خود و خانواده‌شان تکریم شدند که این تبرکی‌ها در مهمانسرای آستان مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در شرایط کنونی هستند که تأثیر زیادی بر سبک زندگی جامعه و تبیین ارزش‌های متعالی برای الگو دهی به جوانان دارند؛ بنابراین ما به عنوان خادمان اهل‌بیت(ع) تکریم خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: هر چند امسال به علت محدودیت‌های موجود نتوانستیم برنامه‌های مورد نظر خود را همانند سال های گذشته دنبال کنیم اما خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همواره ما را یاری نموده‌اند و تکریم ایشان رسالتی است که در حد توان دنبال شده است.