به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین‌آبادی عصر امروز در محفل حرم بانوی کرامت اظهار کرد: مراقبت یک اصل است و طبق آیات قرآن کریم انسان باید از باطن خود مراقبت نماید که بالاترین مراقبت، مراقبت از ولایت اهل‌بیت(ع) در قلب است.

وی افزود: ولایت اهل‌بیت(ع) اساسی‌ترین و رکن اصلی دین اسلام است و عدم مراقبت از ولایت اهل‌بیت(ع) در قلب کار انسان را به جایی می‌رساند که زمانی که امام معصوم نیاز به همراهی دارد انسان از همراهی نمودن امام معصوم به خاطر مقاصد دنیوی دست بردارد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد شبانه‌روز مراقبت مالی از حساب‌های بانکی خود دارند اما در مقابل امام زمان(عج) کوتاهی کرده و اصلاً سراغ امام نمی‌روند.

وی تأکید کرد: باید سلطان قلب انسان وجود مبارک امام زمان(عج) باشد چراکه تمام مقام و کمالات معنوی امثال سلمان فارسی در این بود که هوای نفس نداشتند و هر چه در قلب داشتند، ولایت حضرت علی علیه‌السلام بود.

حسین‌آبادی یادآور شد: ولایت مداری لازمه‌اش دین‌داری حقیقی و مراقبت از ولایت اهل‌بیت(ع) در قلوب است و بدون ولایت انسان از همراهی امام معصوم بی‌نصیب خواهد ماند.