آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد مجتمع تجاری واقع در میدان آزادگان را با مشخصات و امکانات ذیل، از طریق برگزاری مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای مدت دو سال به اجاره واگذار نماید.

مشخصات:

  • ملک تجاری: در سه طبقه ( شامل پارکینگ و دو طبقه تجاری) مساحت هر طبقه ۹۷۴ مترمربع
  • نشانی: قم، میدان آزادگان، بلوار شهید عابدی، نبش کوی ۳

امکانات :

بالا بر برقی/ پله برقی دو طرفه / تجهیزات برقی ، تأسیساتی ، موتورخانه / آسانسور نفر بر/ دکوراسیون و غرفه بندی موجود /  اتاق سرور و دوربین / سردخانه و تجهیزات متعلق به آن

ب) شرايط مزایده

  1. متقاضیان بایستی قیمت پایه (کارشناسی شده) اجاره یک‌ماهه را به‌عنوان سپرده به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ نزد بانک ملت به‌نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (عليهاالسلام) واريز نمايند.
  2. متقاضیان بایستی فرم تکمیل شده «پیشنهاد قیمت مزایده» را همراه اصل فیش واریزی در پاکت درب بسته، پس از درج موضوع مزایده و نام و نشانی خود برروی آن، حداكثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ به مدیریت املاک و موقوفات آستان مقدس واقع در قم، بعد از گلزار شهداء، خیابان شهیدان هاشمی شاهرودی، بعد از خيابان شهيد مهدي سقايتی، مجتمع آستان مقدس تحویل و رسید دریافت نماید.
  3. پیشنهاد دهنده بایستی واجد صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای، اجتماعی و اخلاقی بوده و توانائی‌ها و امکانات لازم را برای انجام تعهدات موضوع مزایده را داشته باشد و سوابق کاری معتبر را ارائه نماید.
  4. نتایج مزایده در روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ از طریق نصب در تابلو اعلانات مجتمع آستان مقدس (طبقه همکف) اعلام می‌گردد و به‌منزله ابلاغ به پیشنهاد دهندگان است.
  5. چنانچه برنده مزایده پس از اعلام رسمی نتایج ، ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به طی مراحل انعقاد قرارداد اجاره اقدام ننماید، سپرده او توسط آستان مقدس به نفع موقوفه برداشت می‌گردد و قابل استرداد نخواهد بود و تا منتخب سوم، در صورت انصراف منتخبین قبلی ادامه می‌یابد؛ لذا سپرده نفرات اول، دوم و سوم تا زمان عقد قرارداد، مسترد نخواهد شد. سپرده سایر شرکت کنندگان در مزایده اجاره نیز از زمان اعلام نتایج ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از ارائه درخواست کتبی شرکت کنندگان مسترد خواهد شد.
  6. مستأجرین در استفاده از مورد اجاره بایستی شخصاً مبادرت نموده و حق واگذاری مورد اجاره را به شخص ثالث کلی  و يا جزئی تحت هيچ عنوان ولو به مشاركت، مباشرت، وكالت و يا نمايندگی و… نخواهد داشت.
  7. برنده مزایده بایستی در هنگام انعقاد قرارداد اجاره، يك فقره چک شخصی به مبلغ کل مال الاجاره و همچنین ضمانت‌نامه بانكی مدت‌دار به مبلغ نصف مال الاجاره کل قرارداد با اعتبار ۶ ماه پس از پایان مدت قرارداد و سایر تضمین‌های مندرج در قرارداد را به موجر تحويل نماید.
    تبصره : با توجه به اینکه سیر اداری اخذ ضمانت نامه بانکی ممکن است بیش از ۱۰ روز زمان ببرد، برنده مزایده می‌تواند با ارائه تضمین‌های لازم اعم از چک، سفته و … مراحل عقد قرارداد اجاره را پیگیری نموده و در بازه زمانی مشخص ضمانت نامه بانکی مورد نیاز را به آستان مقدس ارائه نماید. بدیهی است قبل از تحویل مورد اجاره ارائه ضمانت نامه بانکی الزامی است.
  8. منتخب مزایده در هنگام امضای قرارداد، بايستی به‌همراه یک نفر ضامن و دو نفر شاهد مراجعه نمايد.
  9. آستان مقدس در رد یا قبول کلیه پيشنهادات مختار است و شرکت در مزایده، هیچ حقی برای پیشنهاد دهندگان ایجاد نمی‌نماید.
  10. هزينه اطلاع رسانی مزايده و كارشناسی مورد اجاره بر عهده منتخب مزایده خواهد بود.
  11. مدت اجاره ۲ ساله بوده  و در پایان مدت مستاجر بدون هیچ گونه عذری، موظف به تخلیه است.
  12. مستأجر ملزم به بیمه نمودن مورد اجاره و مشتریان  نزد یکی از شرکت‌های بیمه و پرداخت حق بیمه مربوطه است.
  13. متقاضیان برابر ضوابط و قوانین مصوب ارگان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع و ضمن اطلاع کامل از کلیه شروط قرارداد اجاره و قبول آن در مزایده شرکت نموده‌اند.
  14. نوع بهره‌برداری از مجتمع تجاری به‌صورت دقیق در فرم درخواست مشخص شود.
☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌
۳۷۱۱۹۱۷۹ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.
برای دانلود اسناد مزایده و نمونه قرارداد بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.