به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد روز گذشته در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و شهردار قم در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: در بست شرقی حرم مطهر مشکلاتی برای زائر وجود دارد که نیاز است هرچه زودتر برطرف شود.

وی افزود: باید به صورت کوتاه مدت طرح‌های رفاهی برای زائران در نظر گرفته شود و امکاناتی مانند وضوخانه‌های و سرویس‌های بهداشتی صحن فاطمی(س) واقع در بست شرقی حرم مطهر ایجاد شود تا زائران با مشکل مواجه نباشند.

معاون اجرایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه بخش‌هایی که مربوط به حرم مطهر است از قبیل پله برقی و ورودی صحن فاطمی(س) را انجام داده‌ایم، ادامه داد: همکاری‌های خوبی در این زمنیه با نهادهای اجرایی صورت گرفته و وضوخانه و سرویس بهداشتی در مرحله احداث قرار گرفته و خیرین نیز تامین منابع آن را بر عهده گرفته‌اند.

وی گفت: از نهادهای اجرایی انتظار داریم که علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در ضلع شرقی حرم مطهر بانوی کرامت هر چه سریعتر طرح جامع اطراف حرم مطهر را کامل کنند تا زائران با رضایت و رفاه کامل بتوانند به این بارگاه نورانی مشرف شوند.