به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان قم با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه، تولیت آستان و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
در این نشست آیت‌الله سعیدی ضمن تاکید بر لزوم پیگیری و طراحی برنامه‌ها و اهداف فرهنگی توسط ائمه جمعه، بر برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی تاکید نمود.
حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز ضمن ارائه گزارشی از برگزاری برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان قم از نظر کمیت، کیفیت و تعداد مصوبات اجرا شده آمادگی خود را برای حضور دوره‌ای و پشتیبانی از جلسات شورای فرهنگ عمومی در بخش‌های مختلف استان به ریاست ائمه محترم جمعه اعلام نمود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌زاده مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم نیز ضمن تقدیر از شهرهایی که نسبت به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی مقید بوده‌اند، از تاکید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به برگزاری و ارائه گزارش منظم و خروجی این جلسات یاد کرد و از ائمه جمعه درخواست نمود ضمن توجه به ارائه طرح‌های فرهنگی برگزاری جلسات با حضور اعضای مربوطه را مهم تلقی نمایند.
گفتنی است، ائمه جمعه استان قم نیز مباحثی را در این زمینه مطرح نموده و مواردی را برای اطلاع و پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی عنوان نمودند.