آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد تعدادی ملک تجاری و مسکونی را با مشخصات و امکانات ذیل، از طریق برگزاری مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط به اجاره واگذار نماید.

ب) شرايط مزایده

۱) متقاضیان بایستی قیمت پایه (کارشناسی شده) اجاره یک‌ماهه را به‌عنوان سپرده به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ نزد بانک ملت به‌نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (عليهاالسلام) واريز نمايند. [قیمت پایه در جدول فوق ارائه شده است].
تبصره ۱: چنانچه برنده مزایده پس از اعلام رسمی نتایج (بند ۳)، ظرف مدت ۵ روز نسبت به طی مراحل انعقاد قرارداد اجاره اقدام ننماید، سپرده او توسط آستان مقدس به نفع موقوفه برداشت می‌گردد و قابل استرداد نخواهد بود و تا منتخب سوم، در صورت انصراف منتخبین قبلی ادامه می‌یابد.
تبصره ۲: سپرده سایر شرکت کنندگان در مزایده (بجز نفرات اول تا سوم) پس از گذشت ۵ روز کاری از اعلام نتایج با تکمیل درخواست کتبی مسترد خواهد شد و سپرده نفرات دوم و سوم حداکثر ۲۰ روز کاری پس از اعلام نتایج استرداد خواهد یافت.
۲) متقاضیان می‌توانند فرم تکمیل شده «پیشنهاد قیمت مزایده» را همراه اصل فیش واریزی در پاکت درب بسته، پس از درج موضوع مزایده و نام و نشانی خود برروی آن، حداكثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۵/۰۷/۱۳۹۹ به مدیریت املاک و موقوفات آستان مقدس واقع در قم/بعد از گلزار شهداء/ خیابان شهیدان هاشمي شاهرودی/ بعد از خيابان شهيد مهدي سقايتي/ مجتمع آستان مقدس تحویل نمایند.
۳) نتیجه مزایده در روز شنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۳۹۹ از طریق نصب در تابلو اعلانات مجتمع آستان مقدس اعلام می‌گردد و به منزله ابلاغ به پیشنهاد دهندگان می‌باشد.
۴) مستأجر در استفاده از مورد اجاره بایستی شخصاً مبادرت نموده و حق واگذاری مورد اجاره را به شخص ثالث كلاً و يا جزئاً تحت هيچ عنوان ولو به مشاركت، مباشرت، وكالت و يا نمايندگي و … نخواهد داشت.
۵) مستأجر بایستی برابر ضوابط و قوانین مصوب ارگان‌ها و نهادهای مربوطه و شروط قرارداد فی مابین با آستان مقدس اقدام نماید.
۶) مستأجر بایستی در هنگام انعقاد قرارداد به همراه یک نفر ضامن مراجعه نماید و يك فقره چك ضمانتی كه ظَهر آن توسط ضامن قرارداد امضا گرديده است بابت اجور معوقه و تخلیه، تحویل نمايد.
۷) اجاره بهاي ماه اول نقد و مابقی بصورت چک به تاریخ اول هر ماه، در زمان انعقاد قرارداد اخذ می‌شود.
تبصره : معادل ریالی دو ماه اجاره به عنوان ودیعه در زمان انعقاد قرارداد اخذ می‌شود.
۸) در مورد اداری، بایستی نوع بهره برداری (پیشه) مورد نظر در فرم پیشنهاد قیمت، بصورت دقیق درج گردد.
۹) آستان مقدس در رد یا قبول یک یا کلیه پيشنهادات مختار است و شرکت در مزایده، هیچ حقی برای پیشنهاد دهندگان ایجاد نمینماید.
۱۰) هزينه برگزاری مزايده، به نسبت بر عهده برندگان مزایده خواهد بود.
۱۱) پایان مدت مورد اجاره (۳۱/۰۶/۱۴۰۱) می باشد و در پایان مدت، مستاجر بدون هیچ‌گونه عذری، موظف به تخلیه می‌باشد.

☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌
۳۷۱۱۹۱۷۹ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.
برای دانلود اسناد مزایده و نمونه قرارداد بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.