به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و بازی موبایلی کودکان اربعین و همچنین پویش ملی موکب کودکان اربعین تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند تا این بازی را از نشانی اینترنتی cafebazaar.ir/app/com.mehadgamesstudio.arbaeen_kids3 دریافت و نصب کنند.

۱۴۴ نگین انگشتری حرم امام‌حسین علیه‌السلام، ۱۴۴ فیش غذای متبرک حرم‌های مطهر قابل استفاده تا یکسال، ۱۴۴ کارت هدیه یک میلیون ریالی، ۱۴۴ بسته متبرک و ویژه حرم‌های مطهر‌ امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله علیها و ۲۰۰ بسته فرهنگی و کارت هدیه و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و خردسالان به عنوان جوایز این بازی و پویش درنظر گرفته شده است.

پویش ملی موکب کودکان اربعین نیز در این بازی پیش‌بینی شده است و مخاطبان می‌توانند با ارسال عکس و فیلم از موکب خانگی خود در این پویش شرکت کنند.

کانال مجازی رواق کودک حرم مطهر‌ حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نشانی eitaa.com/haramqom_koodak برای کسب اطلاعات بیشتر درنظر گرفته شده است و نتایج پویش و مسابقه تا ۳۰ مهرماه با استفاده از بسترهای ارتباطی آستان مقدس بانوی کرامت اطلاع‌رسانی خواهد شد.