به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار وزیر جهاد کشاورزی که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها انجام شد، با بیان اینکه مردم از برخی فعالیت‌ها و آمار و ارقام و علت برخی مشکلات آگاهی ندارند و این باعث سوء برداشت در برخی امور می شود، اظهار کرد: توضیح برای مردم ارزشمند است تا ذهن مردم باز شود و این کار سبب تأیید و همکاری مردم می شود و می تواند جلو نفوذ بیگانگان در کشور را هم بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین باید مشکلات روند تولید تا مصرف محصولات کشاورزی در کشور برطرف شود تا تولید کننده و مصرف کننده متضرر نشوند.
نماینده ولی فقیه در استان قم در بخش دیگری از سخنانش در خصوص قم گفت: در روایات آمده است که قم حرم اهل بیت علیهم السلام است و هر کسی برای قم کار کند در واقع برای اهل بیت علیهم السلام کار کرده و اهل بیت علیهم السلام هم بدهکار کسی نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه اگر کاری برای قم صورت بگیرد مردم آن را خدمت به اهل بیت علیهم السلام می‌دانند، افزود: توسعه قم با نام اهل بیت علیهم السلام باعث می‌شود که مردم این شهر خود را مدیون اهل بیت علیهم السلام بدانند و بازخورد آن نیز در رفتار و اخلاق مردم بروز پیدا می‌کند.