به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همایش اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و جمعی از خانواده شهدای مقاومت از کشورهای عراق ،پاکستان، سوریه و فلسطین در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام قم در این مراسم با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی دل‌ها و قلوب همه آزادیخواهان جهان را با خود همراه کرده است، اظهار کرد: پس از شهادت ایشان ملت ایران و بسیاری از مسلمانان عزادار شدند و هرگز ایشان را فراموش نمی‌کنند.
سردار محمد تقی شاهچراغی با بیان اینکه در یکسال گذشته ۳۵ عنوان کتاب با محوریت شهید سلیمانی و جبهه مقاومت در قم تولید و برخی از آنها ۴۰ تا ۵۰ بار تجدید چاپ شده‌اند، گفت: در صدا و سیمای مرکز قم نیز ۱۶ اثر در رابطه با این شهید بزرگوار تولید شده و عکس‌های برگزیده مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان تبدیل به کتاب شده است.
وی با اشاره به همراهی مردم و روحانیون انقلابی شهر مقدس قم با جبهه مقاومت اسلامی و میزبانی از دهها شهید مدافع حرم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به برکت خون شهیدان اسلام و انقلاب، در مسیر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مکتب شهید سلیمانی گام برداریم.
سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ پس از عمری جنگ و جهاد با جبهه کفر و استکبار، در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.