به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت، از کتاب عکس “سردار سپیده” رونمایی شد.

این کتاب در دو فصل شامل تصاویری از تشییع و وداع مردم انقلابی قم با شهدای مدافع حرم و تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در قم می باشد.

در این کتاب عکس، تلاش شده تا تصاویری از  تمامی مراسماتی که پس از خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده تا مراسم روز تشییع پیکر پاک ایشان در قم به تصویر کشیده شود.

این کتاب شامل ۱۷۰ قطعه عکس اثر آقایان محمد اخلاقی، مهدی بخشی سورکی، سجاد حیات پور و محسن کرمعلی از وداع مردم قم با سردار دلها و شهدای مدافع حرم است.

 تصاویری از لحظه ورود پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش به سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام، حضور در کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت علیهم السلام، تشییع کم نظیر مردم قم از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران در این کتاب دیده می شود.

از دیگر تصاویر این کتاب، عکس های اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت است که برخی از آنان برای نخستین بار منتشر شده است.

گفتنی است این کتاب در اسفند ماه امسال همزمان با سالروز تولد شهید سلیمانی به چاپ انبوه خواهد رسید.

خاطرنشان می شود کتاب سردار سپید در نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در همایش فرماندهان جبهه مقاومت رونمایی شد که آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم نیز در این مراسم حضور داشته است.