به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت، در سالن محراب حرم با آیت‌‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

حمید شاه‌آبادی معاون سیما و علی‌بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم و همچنین جمعی از مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در این نشست حضور داشتند.

بهره‌مندی از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه و حرم مطهر بانوی کرامت در سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تاکید بر ترویج آموزه‌های دینی توسط صدا و سیما با استفاده از ظرفیت‌های قم و معرفی کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها با نگاه به جایگاه زن در اسلام از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بوده است.

همچنین معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: فیلم‌نامه سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها در ۳۰ قسمت ارائه می‌شود که تاکنون ۱۰ قسمت آن توسط جواد افشار کارگردان سریال ارائه و با تلاش‌های آیت‌الله احمد عابدی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان مشاور دینی سریال مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی از مشارکت مطلوب دست‌اندرکاران سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها در راستای ارائه یک سریال فاخر تاریخی تقدیر کرد و گفت: چهره حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این سریال نمایش داده نمی‌شود.