به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ماه رجب و به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام پویش «پدرم نام دیگرش کوه است» را برای دختران نوجوان برگزار می کند.

برای شرکت در این پویش، دختران نوجوان باید یک گزارش کتبی و یا یک عکس از حس و حال خود در عشق‌ورزی به پدرشان و یا بازخورد و نتیجه محبت به پدرشان را به ادمین کانال مجازی معصومانه ارائه کنند.

دختران نوجوان باید در روزهای ۸، ۹، ۱۰ اسفندماه تصاویر و گزارش‌های کتبی خود را به همراه اطلاعات درخواستی از جمله نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس، استان محل سکونت و سال تولد خود را به نشانی khademyaran_fatemi@ در شبکه مجازی ایتا ارسال کنند.

نوجوانان با انجام کارهایی مانند نوشتن متنی در وصف پدر و تقدیم کردن آن به اسطوره زندگیشان، انجام دادن رفتاری که پدرشان انتظار دارد، رفتن بر سر مزار پدر و قول دادن به او و نمایش جلوه‌ای از عشق و محبت نسبت به پدر، در این برنامه شرکت کنند.

دختران نوجوان باید توجه کنند که برای شرکت در این برنامه معارفی باید یک گزارش کتبی و یا یک عکس به نشانی مورد نظر ارسال کنند و به ارسال کنندگان بیش از یک گزارش و یا یک عکس، هیچ امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

همچنین به گزارشی که موضوع آن خارج از موضوع خدمت باشد، یا اینکه گزارش خارج از تاریخ مذکور ارسال شود و یا اینکه اطلاعات درخواستی آنها ناقص باشد، ترتیب اثری داده نمی‌شود.

دختران نوجوان در هر زمان برای اینکه بدانند در هر ماه چه فعالیت فرهنگی را باید انجام دهند روی پیام سنجاق شده صفحه مجازی معصومانه به آدرس masumaneh@ در فضای مجازی ایتا کلیک کنند و تمامی پیام‌های مربوطه را به ترتیب و با دقت مطالعه کنند.

همچنین از ان جایی که تعداد مخاطبین کانال بسیار زیاد است، دختران نوجوان برای ارزیابی و نمره‌دهی آثار و گزارش نباید عجله کنند و با توجه به مشارکت بالای نوجوانان در فعالیت‌ها و دریافت تعداد زیادی اثر از طرف دختران، جمع‌بندی امتیازات و ارزیابی عملکرد از سوی کارشناسان زمان بر است، بنابراین شرکت‌کنندگان در راستای سهولت در تطبیق امتیازات با فعالیت‌های خود باید از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه با مراجعه به لینک زیر https://quiz.amfm.ir/ فرم مربوط به عملکرد خود را با دقت تکمیل کنند.

همچنین نوجوانان علاقه مند برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی می‌توانند با عضویت در کانال معصومانه به نشانی درنظر گرفته شده در قسمت توضیحات کانال مراجعه کرده و با انجام فعالیت‌های مختلف، در برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت سهیم شوند.