به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم علیه السلام به زبان‌های اردو و عربی در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ویژه برنامه سوگواری به زبان اردو روز دوشنبه مصادف با شب شهادت ساعت ۱۷ عصر در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در صحن امام هادی علیه السلام با سخنرانی حجت‌‍الاسلام عقیل عباس معروفی برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری به زبان عربی نیز مصادف با شب شهادت از ساعت ۱۹ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام السید جاسم الناجی برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، این برنامه‌ها از شبکه‌های اجتماعی امور بین‌الملل آستان مقدس به نشانی haramqom.arabic@ و haramqumur@ منعکس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور محدود برخی از اردوزبانان و عرب‌زبانان مقیم قم برگزار می‌شود.

همچنین برای شهادت موسی بن جعفر علیه السلام به زبان عربی و اردو دو کلیپ معارفی تهیه شده که در کنار دیگر محتواهای رسانه‌ای در وب‌سایت‌های بین‌المللی با پیگیری خادمان آستان منتشر خواهد شد و همچنین عکس نوشته، استوری و محتوا به مناسبت شهادت حضرت در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر می‌شود.