به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در همایش شهدای مقاومت که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: محبت اهل‌بیت(ع) عقل و احساس انسان را جهت‌دهی می‌کند چراکه نه عقل به‌تنهایی و نه عاطفه به‌تنهایی می‌تواند درست عمل کند اما اگر این دو باهم جمع شوند کارهای عاقلانه و بااحساس درست شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام راه گشا است و انسان را به مسیر خداپسندانه هدایت می‌کند و عقل و عاطفه شهدا باهم گره‌خورده و بر اساس محبت خداوند و اهل‌بیت(ع) در جبهه‌های جنگ حاضرشده‌اند.

تولیت حرم بانوی کرامت تأکید کرد: تجمع رزمندگان و شرکت در رزمایش الهی در جبهه‌های ایران ، عراق، سوریه و یمن بر اساس محبت و معرفت و عقل و منطق شکل‌گرفته است.

وی یادآور شد: شعبان، ماه میلاد امام حسین علیه‌السلام، میلاد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام و امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است و از این ماه به‌عنوان ماه رسول‌الله نام برده می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بر اساس محبت به اهل‌بیت(ع) در جبهه‌ها شرکت کردند امروز نیز در جبهه‌های عراق، سوریه و یمن در راستای تحقق رضایت خداوند و محبت اهل‌بیت(ع) حضور دارند.

امام‌جمعه قم در ادامه گفت: زمانی که رزمندگان محبت اهل‌بیت(ع) را داشته باشند اجتماع حسینی‌ها و علویان باهم معنا پیدا می‌کند و ملت‌ها و مرزها مفهومی نخواهند داشت چراکه اتحاد قلوب مرزها را نمی‌شناسد.

وی اظهار کرد: امثال شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس از ایران به عراق و سوریه و.. می‌روند و نتیجه‌اش شکل‌گیری نهضت عظیم مقاومت است.

وی در پایان گفت: شهید  سلیمانی و ابو مهدی المهندس با پیش‌قدم شدن در جبهه‌های مقاومت دیگران را نیز همراه کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را بر هم زدند و نقشه الهی را اجرا کردند.