به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سال ۱۳۹۹ سال سخت و پرفرازونشیبی بود و در کنار تمام مشکلاتی که ویروس منحوس کرونا برای آحاد مردم ایجاد کرد، شاهد صحنه‌هایی درخشان از سوی جهادگران عرصه سلامت و همچنین مردمی بودیم که در حد توان توانستند با مواسات و همدلی به یاری قشر مستضعف بشتابند.

۱۳۹۹، سالی مملو از تلخی و شیرینی‌ بود که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید و مردم این مرزوبوم در آزمون‌های بزرگ این سال پیروزمندانه و سربلند بیرون آمدند.

حرم بانوی کرامت نیز در سال ۱۳۹۹ علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پذیرای زائران و مجاورانی بود که این بارگاه شریف را به‌عنوان پناهگاه خود دانسته و در فراز و نشیب‌های زندگی برای تسکین آلام خود به این مضجع شریف مشرف شدند.

حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اجرای چندین مرحله مساوات و همدلی مؤمنانه نسبت به اقشار آسیب‌دیده از این ویروس منحوس کرونا نشان داد نسبت به قشر مستضعف بی‌تفاوت نیست و در حد توان و وسع خود توانست برگ زرینی دیگری به خدمات خود اضافه کند.

افرادی که دوست دارند سال جدید خود را در یک فضای معنوی آغاز و هم‌زمان با تحویل سال جدید احوال خود را دگرگون کنند اکنون در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافته‌اند، لحظاتی پیش سال ۱۴۰۰ آغاز شده و حاضرین در هم آغاز سال جدید را با حفظ فاصله به یکدیگر تبریک می‌گویند.

در مراسم امروز بر خلاف سال‌های گذشته با جمعیت محدودی در حرم مطهر مواجه بودیم که این محدودیت هم به احترام جهادگران عرصه سلامت و برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بود.

زائران و مجاوران در ابتدایی ترین لحظات سال ۱۴۰۰ در گوشه و کنار صحن‌ها به راز و نیاز مشغول هستند تا بتوانند در این لحظات حساس از فضای معنوی بهره‌مندی کافی را داشته باشند.

ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در کنار دعا برای تعجیل در فرج امام عصر(عج)، برای ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا هم دعا می‌کنند تا باز هم بتوانند مثل گذشته در کنار خیل عظیم مشتاقان به این بارگاه قدسی مشرف شوند.