به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریا اردکانی طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های اداره امور بین الملل در فضای مجازی اظهار داشت: یکشنبه های فاطمی بر اساس روال سال گذشته در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و کارشناسان بخش بین‌الملل با استفاده از همه شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های ترکی، عربی و اردو زیارت نیابتی را دنبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این برنامه یکشنبه‌ها ساعت ۱۱ از صفحه اختصاصی ترک‌زبان‌ها به نشانی haramqomturkiye، ساعت ۱۱:۳۰ از صفحه عرب‌زبان‌ها به نشانی haramqom.arabic و در ساعت ۱۳ به زبان اردو با نشانی haramqumur در شبکه فیس بوک پخش می‌شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت تاکید کرد: علاقه مندان قبل از شروع پخش زنده زیارت نیابتی اقدام به ثبت نام می‌کنند که بیشترین ثبت نام مربوط به زبان عربی است.

وی ادامه داد: اداره امور بین‌الملل آستان مقدس در ایام نوروز محافل معارفی و همچنین مجالس ویژه مناسبتی ماه شعبان را به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی برای مخاطبان خود درنظرگرفته که جزییات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، این زیارت‌های نیابتی مورد استقبال بسیاری از مخاطبین از سراسر نقاط دنیا قرار گرفته و پیام‌های بسیاری در این رابطه به صفحات حرم مطهر در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود.