به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یکشنبه ۸ فروردین مصادف با شب میلاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بعد از نماز عشاء حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن و سپس حاج عباس حیدرزاده به مدح و ثنای اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد پرداخت.

مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۱ الی ۳ بامداد دوشنبه ۹ فروردین‌ماه با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی  و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی به همراه مناجات خوانی و قرائت دعای کمیل توسط میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

ظهر روز دوشنبه بعد از نماز عصر، سید محسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) به مولودی‌خوانی می‌پردازد و همچنین در شام میلاد بعد از نماز عشاء محفل جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

محافل معارفی قبل از نماز ظهر و همچنین قبل از نماز مغرب نیز به مدت ۵ روز با موضوع زمزم مهدویت و با حضور کارشناسان و پاسخ به سؤالات و شبهات مهدویت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه جشن سلام، اجرای گروه سرود و تواشیح، اعلام اسامی برگزیدگان و اهدای متبرکات فاطمی از دیگر برنامه‌های محافل ویژه نوروز ۱۴۰۰ است.