به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم بازگشایی موزه آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه تقارن نیمه شعبان با عید نوروز موجب افزایش خیر و برکت این ایام شده است، اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم به شیوه مطلوب روند خدمت به زائران حرم مطهر را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه چینش و به نظم درآوردن یک مجموعه کاری الهی، عرفی و عقلایی است، اضافه کرد: انبیای الهی نیز در هر دوره‌ای بر اساس نیازها با نظم خاصی از سوی خداوند متعال فرستاده شدند و ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز بر اساس نیازها و الزامات زمان خاصی در میان مردم حضور یافتند.

سعیدی با تاکید بر اینکه چینش‌ها باید بر اساس ضرورت‌ها و اهمیت انجام شود، مطرح کرد: به تعبیر امام علی علیه‌السلام نظام‌مند بودن بسیار ارزشمند است و در هر امری توجه به این اصل می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم، موزه آستان کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها را مکانی برای مطالعه و درس‌آموزی دانست و گفت: موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و مجسم باشد و در آن از و درس‌آموز استفاده شود تا زمانی که یک فرد از این موزه بازدید می‌کند انگار که یک کتاب را مطالعه کرده است.