به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه حریم حرم با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز کار خود را با هدف آموزشی دنبال می‌کند.

خادمان این نمایشگاه در غرفه بشارت از سخنان امام صادق علیه‌السلام مبنی بر فضائل شهر قم و اهل قم و همچنین مدفون شدن بانویی از خاندان عصمت و طهارت  نکات مهمی برای مخاطبان بیان می‌شود.

در غرفه ولادت اتفاقات تاریخ تولد حضرت معصومه سلام‌الله علیها بیان و در غرفه فضیلت نیز فضائل بانوی کرامت از لسان اهل‌بیت(ع) موردبررسی قرار می‌گیرد و برای مخاطبان بازگو می‌شود.

در غرفه ولایت نیز مبحث ولایت مداری بانوی کرامت برای مخاطبان بازگو می‌شود تا مخاطب بتواند راه درست ولایت مداری و ولایت شناسی را بشناسد و الگو گیری کند.

کارشناسان دینی در غرفه مرارت نیز مشکلات و مرارت‌های هجرت بانوی کرامت از مدینه به شوق دیدار برادر را روایت گری می‌کنند که درنهایت این سفر طاقت‌فرسا قبل از دیدار برادر در شهر مقدس قم خاتمه می‌یابد.

در غرفه عبادت نیز عبودیت بانوی کرامت مورد تأکید قرار می‌گیرد که برای مخاطبان می‌تواند الگویی بسیار مهم در طول زندگی باشد.

در غرفه رحلت نیز کارشناسان شیوه رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت را روایت گری می‌کنند و ابعاد اجتماعی و تاریخی این رحلت و محل دفن و همچنین برکات این بانوی کرامت در نشر معارف دین اسلام را بیان می‌کنند.

در نهایت در غرفه زیارت نیز جایگاه بانوی کرامت به‌عنوان شفیعه روز قیامت و آثار و برکات زیارت مضجع شریف بانوی کرامت برای مخاطبان بیان می‌شود.