به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی ترور دختران افغانستانی و مردم فلسطین در روزهای اخیر را محکوم کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون…
حوادث تلخ کشتار بی رحمانه‌ی مسلمانان روزه دار افغانستان و فلسطین، در روزهای پاک و سرشار از معنویت رمضان، نشان از اوج خباثت دشمنان درنده خوی اسلام ناب محمدی دارد و رد چنگال منحوس شیطان بزرگ، در تک تک این جنایات بر چهره‌ی زنان و دختران و کودکان به خاک و خون کشیده شده، قابل مشاهده است.
آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث که در تولد نامشروع رژیم صهیونیستی و داعش منفور، نقش اساسی داشته و همواره این گونه غّده‌های سرطانی را حمایت کرده اند، باید بدانند، همچنان که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب کرارا تأکید فرموده‌اند، افول هیمنه‌ی پوشالی شان حتمی و وعده‌ای صادق است! وهرگز اینگونه اعمال تروریستی، به بقای عمر منحوس و تمدید حضورشان در منطقه کمکی نخواهد کرد!
بی‌تردید خون دانش آموزان بی‌گناه افغان و مردم مظلوم فلسطین، در رگ‌های جوانان غیور محور مقاومت جریان یافته و جریان انتقام سخت را که عبارت است از خروج کامل آمریکا و ایادی استکباری او از منطقه، سرعت خواهد بخشید.
این جانب جنایات این روزها در قدس شریف و افغانستان مظلوم را به شدت محکوم نموده و در این حوادث فتنه گون، دست آمران و حامیان این جنایات، از جمله آمریکای خبیث را آلوده تر از مباشران سنگدل میدانم.
امید که با طلوع فجر و فرج منجی عالم بشریت ظلمات دنیا پایان یافته و هرچه زودتر صبح ظهور بدمد، که قرآن کریم میفرماید: الیس الصبح بقریب؟

نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی