به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرتضی موسویان در گفت و گویی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی قم و عدم امکان حضور حد اکثری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از پخش زنده تلویزیونی تمامی مراسم حرم در عید سعید غدیر خبر داد و اظهار کرد: مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء از عید قربان تا عید مباهله از شبکه استانی قم منعکس می‌شود.

وی افزود: دعای ندبه صبح روز عید سعید غدیر به همراه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عصاری و مداحی و قرائت دعای عباس حیدرزاده در ساعت ۶:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه استانی قم و رادیو معارف پخش می شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: همچنین قرائت خطبه غدیریه در صبح روز عید سعید غدیر ساعت ۱۱ با مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اویسی از شبکه استانی قم به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

وی گفت: دعای ندبه حرم مطهر بانوی کرامت روز جمعه بعد از عید سعید غدیر نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد از شبکه دو سیما و شبکه استانی قم پخش زنده خواهد داشت.

موسویان با بیان اینکه از ابتدای ماه ذی‌الحجه هر شب برنامه مناجات سحرگاهی «ضیافت دوست» از حرم مطهر بانوی کرامت در شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: برنامه تولیدی «خانه‌های فاطمی» که در حرم مطهر بانوی کرامت تولید شده است نیز در دهه ولایت و امامت هر شب قبل از اذان مغرب از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین واحد فضای مجازی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز با تولید عکس نوشت، کلیپ کوتاه، استوری موشن و اینفوگرافی‌های مختلف با موضوع ولایت امیرالمؤمنین(ع) و واقعه غدیر خم به انعکاس آنها در فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت پرداخته است.