به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با اربعین حسینی حلقه‌های معرفتی هفتگی با محوریت اربعین حسینی ویژه خواهران در نوبت صبح و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

حلقه معرفتی «اربعین تا ظهور» روز شنبه از ساعت۱۱ تا ۱۱:۳۰با سخنرانی خانم خراسانی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می‌شود و عصر شنبه نیز حلقه معرفتی «تبیین ویژگی‌های امام حسین علیه‌السلام در زیارت اربعین» با سخنرانی خانم میرامام از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها دنبال می‌شود.

حلقه معرفتی «نقش دنیاطلبی در شکل‌گیری حادثه عاشورا» صبح روز یکشنبه با سخنرانی خانم مومنی برگزار می‌شود و سخنرانی حلقه معرفتی عصر یک‌شنبه با موضوع «اربعین و پیام های حسینی» را خانم دریاباری برعهده دارد.

صبح روز دوشنبه نیز حلقه معرفتی «تربیت دینی کودک» با سخنرانی خانم همتی برگزار خواهد شد و خانم ربانی در عصر روز دوشنبه «برکات زیارت امام حسین علیه السلام» را برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تبیین می‌کند.

حلقه بیان «احکام عزاداری» با سخنرانی خانم معتمدی در صبح روز سه‌شنبه برپا می‌شود و پس از آن خانم قاسمی «فرازهایی از دعای مکارم الاخلاق» را برای بانوان شرح خواهد کرد.

عصر روز سه شنبه خانم سلطانی «فرازهایی از زیارت اربعین» را شرح خواهد کرد و پس از آن خانم صادقی «احکام نماز» را برای زائران آستان بانوی کرامت بیان می‌کند.

حلقه معرفتی «توسل راه تشرف» در صبح چهارشنبه با سخنرانی خانم اخوت و عصر چهارشنبه حلقه «ولایت پذیری حضرت زینب سلام الله علیها» با سخنرانی خانم فخرروحانی برگزار می‌شود.

حلقه بیان «احکام بانوان» در صبح پنجشنبه با سخنرانی خانم روحانی در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود و پس از آن خانم شاه جعفری «نقش بانوان در ولایت پذیری فرزندان و خانواده» را برای خواهران بیان خواهد کرد.

پایان بخش حلقه‌های معرفتی هفتگی آستان مقدس حضرت معصومه سلامالله علیها در هفته جاری حلقه معرفتی «اهمیت به پا داشتن شعائر حسینی در سعادت نسل جدید» است که خانم الهی‌پور سخنرانی این حلقه معرفتی را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، این حلقه‌های معرفتی تا اربعین حسینی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای بانوان ادامه دارد.