به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دوره آموزشی حضرت معصومه سلام‌الله علیها شناسی را به صورت آفلاین برگزار می‌کند.

آشنایی با سجایای اخلاقی و شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها، انتقال ساده مفاهیم و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها، کوتاه بودن زمان آموزش و اعطای گواهینامه بعد از قبولی در آزمون از جمله مزایای این دوره آموزشی است.

تدریس این دوره با بهره‌مندی از ۱۰ ویدیو کوتاه ضبط شده از بیانات آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس انجام می‌شود و محتوای تولید شده پس از نام‌نویسی در دوره در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد و پس از هر ویدیو یک خود آزمون و در انتها نیز آزمون نهایی به صورت آنلاین برگزار و گواهینامه به صورت آنلاین داده می‌شود.

زمان ثبت‌نام ترم پاییزه از سوم مهرماه تا چهارم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت سنی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=q در این دوره آموزشی آفلاین نام‌نویسی کنند.

گفتنی است، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، دوره‌های مختلفی را به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از این دوره‌ها به نشانی اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.